Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach i szkołach nie ma wpływu na terminy rekrutacji do przedszkoli oraz klas I w szkołach podstawowych.
Zgodnie z harmonogramem trwa etap składania wniosków/zgłoszeń o przyjęcie do przedszkola lub szkoły. Dokumenty należy składać w przedszkolu lub szkole pierwszego wyboru.
W związku z zagrożeniem epidemicznym w placówkach oświatowych przestrzegane są zaostrzone reguły sanitarne: dezynfekcja rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – 1,5 metrowego dystansu między obecnymi w budynku. Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.
Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 13 w Bielsku-Białej informuje, że wnioski/zgłoszenia do klasy I szkoły podstawowej można:
- wysłać pocztą tradycyjną,
- wysłać skan na adres: [email protected],
- wrzucić do skrzynki ustawionej w drzwiach wejściowych do sekretariatu.
W przypadku wysłania dokumentów pocztą lub wrzucenia do skrzynki, należy powiadomić przedszkole lub szkołę pierwszego wyboru, najlepiej drogą mailową, o sposobie przekazania dokumentów.